HTML

HARMINCOT

Bukowski kevés. De Sade sok. Zárom a kaput, előtte veszek még egy nagy levegőt.

Friss topikok

  • E. Bonheur: Jó móka a vágy fokozására. (2012.09.28. 17:40) 228
  • Bulámbuk: Mondjuk, hogy tényleg hívta. Nem kell mindig rosszra gondolni. :) (2012.08.27. 12:56) 229
  • Enchantée: A gazdagság ha nem is taszít, de feszélyez, mint ahogy az is, ha a férfi túl jól néz ki. (2012.08.26. 18:06) 230
  • MsManna (törölt): @Ianus: Csak akiket olvastam, olvasnék csendben vannak. Köztük Te is. Sőt én sem vagyok mostanában... (2012.05.22. 20:16) 239
  • -Napmadár-: Ezzel nem tudok vitatkozni, legfeljebb az érintett cáfolhatna, vagy helyeselhetne. Egyébként pedi... (2012.04.21. 15:20) 244

Címkék

263

Ianus 2012.02.16. 16:46

(részletek egy telefonbeszélgetésből)

Nem, egyáltalán nem félek. Nincs lelkiismeretfurdalásom sem. Impotencia?! Ne viccelj! 

Nem, nem keresek kifogásokat, nem akarok most éppen semmit sem megmagyarázni. A kedv az túlságosan elnagyolt kifejezés ebben a szituációban. Ha konkrét a farkam merevségére érted, akkor van. Ha egy személyes találkozóra, akkor pedig nincs. Na?

Ma már nem vonz, ennyi. Most mi a faszt kell ezt ragozni? Tizenévesen nyilván a világ végére is elautóztam volna, na jó, buszoztam volna, hogy egy fele ennyire jó nő leszopjon, sőt! Még azért is, hogy lássam szopni. Felnőttem, megsavanyodtam, csökken a libidóm, válogatok.

A barátnőddel? Mi van? Nekiesünk a gyenge pontnak? Kihasználjuk a bennfentes infót? 

Melyik? Baszki, te pörölykalapáccsal mész neki az Achilles-saroknak is? Elgyengültem. Zárjuk le még most. Kész. katt 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harmincot.blog.hu/api/trackback/id/tr444119757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása