HTML

HARMINCOT

Bukowski kevés. De Sade sok. Zárom a kaput, előtte veszek még egy nagy levegőt.

Friss topikok

  • E. Bonheur: Jó móka a vágy fokozására. (2012.09.28. 17:40) 228
  • Bulámbuk: Mondjuk, hogy tényleg hívta. Nem kell mindig rosszra gondolni. :) (2012.08.27. 12:56) 229
  • Enchantée: A gazdagság ha nem is taszít, de feszélyez, mint ahogy az is, ha a férfi túl jól néz ki. (2012.08.26. 18:06) 230
  • MsManna (törölt): @Ianus: Csak akiket olvastam, olvasnék csendben vannak. Köztük Te is. Sőt én sem vagyok mostanában... (2012.05.22. 20:16) 239
  • -Napmadár-: Ezzel nem tudok vitatkozni, legfeljebb az érintett cáfolhatna, vagy helyeselhetne. Egyébként pedi... (2012.04.21. 15:20) 244

Címkék

290

Ianus 2011.10.21. 17:08

Emlékszem egyszer, mint egy vadkan fellöktem. Akartam, mint egy eszelős. Azt, amit a higiénia patikamérlegén cseppegtetve adtam, hirtelen semmivé marcangoltam, és mindent máshogy akartam. Mert még nem téptem le úgy ruhát, hogy kereszbe ketté szakadjon, nem léptem úgy át a napja izzadó test szagán, mint akkor, nem tudtam annyira fesztelen elrugaszkodik az őszi esőtől, a sártól, a testünkre tapadó vizes ruháról, mint azon késő délutánon.

Úgy nyalni a porcikáját, hogy közben roszog a szájam közt a homok, úgy belemarkolni, hogy utána órákig a kezemen érzem a napos ragacsát, úgy beleerőszakolni a szájába, hogy ne érdekeljen mit gondol rólam, és csattogni rajta, anélkül hogy lopva hátranéznék az erdőben csatangolót félve, ilyen még nem volt.

Utána csak dideregni tudtam, kékeslila szájunk között csak remegni tudott minden érintés. Otthon magyarázkodni, túlélőtúra, mindennapos.

Nem őt ismertem meg jobban, hanem a hajléktalant, akit évekkel ezelőtt láttam, ahogy a parkban minden szégyen nélkül a túrós, petyhüdt farkát beleejti a fogatlan nő szájába.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harmincot.blog.hu/api/trackback/id/tr613320102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása