HTML

HARMINCOT

Bukowski kevés. De Sade sok. Zárom a kaput, előtte veszek még egy nagy levegőt.

Friss topikok

  • E. Bonheur: Jó móka a vágy fokozására. (2012.09.28. 17:40) 228
  • Bulámbuk: Mondjuk, hogy tényleg hívta. Nem kell mindig rosszra gondolni. :) (2012.08.27. 12:56) 229
  • Enchantée: A gazdagság ha nem is taszít, de feszélyez, mint ahogy az is, ha a férfi túl jól néz ki. (2012.08.26. 18:06) 230
  • MsManna (törölt): @Ianus: Csak akiket olvastam, olvasnék csendben vannak. Köztük Te is. Sőt én sem vagyok mostanában... (2012.05.22. 20:16) 239
  • -Napmadár-: Ezzel nem tudok vitatkozni, legfeljebb az érintett cáfolhatna, vagy helyeselhetne. Egyébként pedi... (2012.04.21. 15:20) 244

Címkék

231

Ianus 2012.08.24. 16:45

Most mi van?! Vannak olyan helyzetek, amikor köztem és egy Asperger-szindrómás közt nem tudsz különbséget tenni. Én tudom, hogy van különbség, hiszen pontosan érzékelem a porcelánboltban történő elefántszerű mozgásom. Tudom, mit török össze, mit verek le és mekkora károkat okozok. Viszont nem érdekel. 

Naivság részemről azt mondani, hogy előre szóltam, és ezért tudtad, elfogadtad, akkor most mire ez a nagy felháborodás. Naivság, mert én is tudtam, hogy ez lesz. Hogy hiába ígéred meg, hiába fogadod el, hiába... Magadnak sem tudsz parancsolni, és én ezt pontosan tudtam. Akkor is, amikor elmondtam, hogy mi lesz, ha nem úgy viselkedsz. Most akkor ez hazugság? Manipulálás? Játék?

Nem érdekel mindezek erkölcsi olvasata.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harmincot.blog.hu/api/trackback/id/tr124726265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása