HTML

HARMINCOT

Bukowski kevés. De Sade sok. Zárom a kaput, előtte veszek még egy nagy levegőt.

Friss topikok

  • E. Bonheur: Jó móka a vágy fokozására. (2012.09.28. 17:40) 228
  • Bulámbuk: Mondjuk, hogy tényleg hívta. Nem kell mindig rosszra gondolni. :) (2012.08.27. 12:56) 229
  • Enchantée: A gazdagság ha nem is taszít, de feszélyez, mint ahogy az is, ha a férfi túl jól néz ki. (2012.08.26. 18:06) 230
  • MsManna (törölt): @Ianus: Csak akiket olvastam, olvasnék csendben vannak. Köztük Te is. Sőt én sem vagyok mostanában... (2012.05.22. 20:16) 239
  • -Napmadár-: Ezzel nem tudok vitatkozni, legfeljebb az érintett cáfolhatna, vagy helyeselhetne. Egyébként pedi... (2012.04.21. 15:20) 244

Címkék

294

Ianus 2011.10.17. 17:02

Nem érdekel most semmi. Fáradt vagyok és felajzott. Felhívlak, mi bajom lehet?

Nem baszod rám a telefont, ez már önmagában is jó jel. Mit is akarok? Hogy simogasd egy kicsit a fejem, mennyire önző dolog. Mikor a bácsi kisfiúnak érzi magát, rohan a nimfatestű oltalmazó mamához, és visszaélve egy valamikori érzelemmel öledbe hajtom a fejem.

- Most nem akarom. Annak már vége.

- Istenem, ne az anyámat játszd már meg ezzel a seggel! Essünk túl rajta, és utána beszélgetünk, úgyis eljutunk oda, csak órákig húzzuk előtte egymást.

- Van pasim, értsd meg.

- Kértem én a lelked? Kértem én érzelmet a megértésen túl? Gyógydugás, ennyi. Mint egy egészségügyi zuhanyzás, csak le kell mosdatnod, ígérem nem lesz olyan szörnyű.

És már matat, kutat, fogdos, nyálaz, simít, markol, harap, hatol...

45.

Szabad ezt?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harmincot.blog.hu/api/trackback/id/tr753302076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása